Home
Q&A
que re la hora es?

que re la hora es?

1
vote

por favor estoy decido preguntar la hora

1263 views
updated Feb 21, 2011
edited by Gocika
posted by gentlemen

2 Answers

3
votes

Hi and welcome to the forum!

To ask the time in Spanish you would say:

¿Qué hora es?

updated Feb 21, 2011
posted by --Mariana--
¿Qué hora es? :) - EL_MAG0, Feb 21, 2011
0
votes

Son las dos y cuarenta y siete de la tarde. I hope that it's corrent. I just learned it todaysmile

updated Feb 21, 2011
posted by zitazita
O, es la una menos trece ;) - EL_MAG0, Feb 21, 2011
son las tres menos trece - 0074b507, Feb 21, 2011