que re la hora es?
por favor estoy decido preguntar la hora
2 Answers
Hi and welcome to the forum!
To ask the time in Spanish you would say:
¿Qué hora es?
Son las dos y cuarenta y siete de la tarde.
I hope that it's corrent. I just learned it today![]()
por favor estoy decido preguntar la hora
Hi and welcome to the forum!
To ask the time in Spanish you would say:
¿Qué hora es?
Son las dos y cuarenta y siete de la tarde.
I hope that it's corrent. I just learned it today![]()
IXL Learning's Dictionary Media Group reaches over 500,000,000 learners each year.