Home
Q&A
Té gusta..........

Té gusta..........

1
vote

Té gusta trabajas aqui? Do you like working here?

Thank you

1087 views
updated Feb 11, 2011
posted by Polyglot1day

1 Answer

0
votes

Hi poly: have a look at this Lesson.

¿Te gusta trabajar aquí?

updated Feb 11, 2011
posted by culé
thank you arkadasim - Polyglot1day, Feb 11, 2011