HomeQ&APlease Help Translate.

Please Help Translate.

0
votes

The home of the Mexican President is Los Pinos. The house is also called the Miguel Alemán house. The huge house took five years to build. The house has a gym and a swimming pool. President Vicente Fox and his family decided to live in some of the smaller houses on the sides of Los Pinos. Much of Los Pinos was changed into government offices, saving a lot of money.

Any help would be appreciated. Thanks!

1247 views
updated FEB 24, 2010
edited by erin29
posted by erin29

2 Answers

1
vote

This is what I got from the dictionary translator on this website:

La casa del Presidente de México es Los Pinos. La casa también se llama la casa de Miguel Alemn. La enorme casa tardó cinco años en construir. La casa tiene un gimnasio y una piscina. El presidente Vicente Fox y su familia decidió vivir en algunas de las casas más pequeñas a los lados de Los Pinos. Gran parte de Los Pinos se convirtió en oficinas de gobierno, ahorrando mucho dinero

updated FEB 24, 2010
posted by April-Sarah
0
votes

El hogar del Presidente mexicano es Los Pinos. La casa también se llama la casa de Miguel Alemán. La gran casa duró cinco años para construir. La casa tiene un gimnasio y una piscina. El Presidente Vicente Fox y su familia decidieron vivir en algunas de las casas más pequeñas en los lados de Los Pinos. Gran parte de Los Pinos fue cambiado a las oficinas del Gobierno, ahorrar mucho dinero.

updated FEB 22, 2010
posted by h1deaway
SpanishDict is the world's most popular Spanish-English dictionary, translation, and learning website.
© Curiosity Media Inc.